Subject: o/55/2024 Paikuse alevis Staadioni tn 3 kinnistu detailplaneeringu koostamise algatamine ja detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 11:48:14 +0200

Teile on saadetud Pärnu Linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokument.
Paikuse alevis Staadioni tn 3 kinnistu detailplaneeringu koostamise 
algatamine ja detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise 
algatamata jätmine o/55/2024.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav internetis: https://installer.id.ee/

Elektrooniliselt edastatud dokument loetakse kättetoimetatuks, kui 
linnavalitsuse dokumendihaldussüsteem on registreerinud dokumendi avamise 
või vastuvõtmise.

Pärnu Linnavalitsus
Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn
444 8200 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <http://email.mg.parnu.ee/o/eJxEzrFuwyAQh_GnMVutO_ibHAND1HbI2jcAc04sFdvCtM9fRR2y__Tpu9bjsbf0pd-pa7l1rbePyCJePJkSF7jMRiNfHLwIBZhHDIWyzChwPiuyLGFmnok8I_CF1KzRkgVbSxQgjBGLyJNORTj5GQOo3scjte1nVDVVzzPd9W0tcXDvdgS7OcsUJlesh2MgpwGU_l_HYDG4T9Piui37AOotbeext7Kmqv0Z7PH6suY32r8AAAD__7s4Qyk>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.